i mammas kjole

 

 

 

Idag har jeg bare kastet  opp en gang! Og det var bare bittelitt også 🙂 Har hatt litt færre anfall enn igår. Jeg har fått bittelitt mat i munnen, trent litt med Mamma på stellebordet UTEN at jeg fikk krampe, sittet i stolen min våken og sovet godt i perioder. En gang sov jeg to timer i strekk uten krampe! Victoria ville gjerne leke og kose med meg, men siden hun er syk så fikk hun ikke lov av Mamma. Håper vi kan leke sammen snart igjen ❤

Mamma målte meg ikveld, tenk jeg er 74 cm lang! Imorgen kommer helsesøsteren min, da skal jeg veie meg og. Mamma er bekymret for at jeg har blitt så tynn. Håper jeg ikke kaster opp så mye imorgen heller.
Har hatt på meg Mamma`s kjole fra hun var liten idag. Er jeg ikke fin i den?

Nattakos til alle som leser om meg fra Emily 🙂

2 thoughts on “i mammas kjole

  1. Så herlige bilder og så søt kjole, tenk at den har holdt seg så fin:) Veldig godt å høre om en fin dag med lite kramper, oppkast, sovet endel og gode våkne perioder:) Håper det er bedre med de andre syke i dag. Mange tanker og klemmer LivMarta

    Lik

    • Takk for det 🙂 ja Emily klarte seg uten oppkast inntil kl.15-da kom det skikkelig og da..hele måltidet…hadde da besøk av helsesøster og ei fra støtte-og avlastningstjenesten 🙂 godt møte 🙂 de stiller så opp for Emily. Ellers har Emily hatt en ganske bra dag tross alt-og mye mindre stress for oss med 4 istedenfor 5 måltider 🙂 håper du har nytet fridagen din dag 🙂 god klem

      Lik

Legg igjen en kommentar

