Mamma`s dag

 Idag opplevde jeg for første gang morsdagen. Mamma`s dag. Den feiret vi både med min Mamma, og med Mamma`s mamma.

Nikita, Victoria, Pappa og jeg serverte Mamma sen varm frokost på senga 🙂 På senga fikk hun også fire gaver, for hun er jo mamma til fire 🙂

Så var vi alle sammen i Holmestrand og så Nikita spille håndballkamp, det ble uavgjort 🙂 Bra jobba, Nikita! Det var min første håndballkamp jeg var på. Så reiste vi rett til Holt, til Mimmi og Ofa, til middag og senere masse kaker 🙂

Hadde på meg fin kjole etter Victoria idag. Koste fanget til Mimmi. Men det var kjempekaldt idag, så dere ser ikke så lett kjolen på bildene 😦 Ulljakke og ullbukse over…Men  Mamma knipser nok noen bilder av meg i den kjolen senere 🙂

Og tenk idag har jeg ikke kastet opp noe! Mamma kan ikke huske sist det var….en hel dag uten at jeg har vært kvalm! Jeg har hatt litt mindre kramper enn igår, og jeg har sovet mye.

Vi kom hjem utpå dagen igår fra sykehuset i Sandvika. Det var så godt å få av seg alle elektrodene fra EEG på morgenen! Mamma og sykepleier vasket håret og badet meg. Jeg tok et skikkelig «sukk» da alle ledningene og lappene var ute av håret mitt! Pappa og Nikita kom og hentet oss. Bestemor og Bestefar passet Victoria hjemme hos oss. Tror hun var glad for at mamma og jeg var hjemme igjen! På kvelden så vi Grand Prix, den som vi heiet på vant. Haba-Haba danset vi til i stua…Det var godt å sove i senga mi igjen 🙂 godt å være hjemme!

Så hilser Mamma en spesiell STOR TAKK TIL VENNINNER TRE som alltid stiller opp 🙂 Vi kom hjem til nyvasket hus atter en gang 🙂 DERE ER SUPRE-SNILLE-FANTASTISKE BESTEVENNINNER!!!

Under ser dere hvor sliter jeg er etter dagen…har sovnet i den fine nye gule saco-sekken 🙂 den liker jeg veldig godt å både «sitte» og ligge i.

2 thoughts on “Mamma`s dag

  1. Så koselig å lese om morsdagen:) og en hel dag uten oppkast, det må jo være så deilig:) Bare hyggelig å kunne bidra med litt vask. Det er så koselig når vi er 3 sammen, da går jobben som en lek. Veldig hyggelig å få hilst på Rebecca, Victoria og Lorns også før vi dro hjem:) Kos til alle fra meg

    Liker

Legg igjen en kommentar

