4 uker uten krampeanfall!

Tenk nå har det gått fire uker (!!!) siden sist jeg hadde krampeanfall! Det er sååå godt for meg! Ikke har jeg så mye vondt lenger heller, jeg gråter bare når jeg  er sulten og trøtt 🙂 Så to siste dager har Mamma bare gitt meg den nye medisinen en gang pr. dag istedenfor tre ganger.  Tar lange formiddagslurer, får litt mat i sprøyte i munnen, det er kjempegodt! Og idag drakk jeg bittelitt vann  fra flaske! Mamma håper så gjerne at jeg skal klare å suge på flaska litt, nå som jeg har en fin periode 🙂 Så vi prøver litt innimellom.

I helga så har jeg også lekt så fint med speilkarusellen på gulvet 🙂 Victoira lekte også med meg da 🙂 Under følger endel bilder til ære for Purple Day for Epilepsy, som var på lørdag, og noen bilder fra igår da jeg var i rosa kjole etter Victoria. Hun hjalp også mamma med å vaske litt på lørdag 🙂 Idag er hun forresten hjemme fra barnehagen idag, hun hadde høy feber i natt. Det vil ikke jeg få!

Mamma har visst glemt å fortelle at hun og jeg var på første «hverdags-trilletur» torsdag, mens solen skinte. Det var helt herlig ifølge Mamma! Jeg sov godt hele tiden. Snart er vi i gang med daglige trilleturer igjen 🙂 HERLIG!!!

Denne lysbildefremvisningen krever JavaScript.

2 thoughts on “4 uker uten krampeanfall!

  1. Hurra for emily… så godt å se at du har det så fint om dagen kjære lillegull!!!
    Gleder meg til å treffe deg og resten av familen i morgen kveld.
    Ønsker deg og mamma en super dag i morgen. Og storesøster da, kanskje hun er hjemme sammen med dere i morgen; hvis hun har litt feber. God bedring til deg Victoria… klemmer fra «tante» Irene

    Liker

    • Takk for det vennen 🙂 Victoria er i barnehagen, dog litt under tvil-men hun var jo høyt og lavt igår…litt «skrall» på morgenen så kommer det seg fort…men feberfri og matlyst og ingen tlf. ennå så har hun det nok supert 🙂 hun gledet seg sånn 🙂 Takk for alle klemmer og tanker 🙂 ser frem til ikveld vi også! ❤

      Liker

Legg igjen en kommentar

