Bunadkledde småjenter

Kjøpte bunad til Emily like før hun ble født i str. 0-2 måneder, da jeg kom over matchende til både lille- og storesøster. Den til Emily ble jo aldri brukt pga. sykehusopphold når det både var konfirmasjon og 17. mai, men den passer fortsatt da den var litt stor i størrelsen 🙂 Så fin som Emily er om dagen,  så måtte det  jo foreviges! På en helt vanlig fredagskveld i april 🙂 Selv om Victoria ikke var tålmodig nok til å være med på så mange bildene…

This slideshow requires JavaScript.

3 thoughts on “Bunadkledde småjenter

  1. Kjære Åshild. Det er så herlig å lese om alle fremskrittene Emily gjør om dagen, drikker av flaske, beveger seg masse, prøver å fokusere og greier, helt utrolig:):):) og de flotte bildene av jentene i bunad, helt herlig, og i søte kjoler fra Nikita og Rebecca, så gøy å bruke dem til alle jentene:) Ha en fin søndag. Jeg må forberede meg til jobb i morgen, foreldresamtaler i to uker nå. Skal hilse så mye fra alle her. Hils masse til alle dine. Klem

    Lik

    • Takk for det vennen 🙂 Emily har også brukt en kjole etter Martine-en jeg fikk etter Martine til Victoria tror jeg-en som jeg visstnok (jeg husker hvertfall ikke…) ga til Martine da hun ble født 🙂 er så gøy å pynte henne nå 🙂 Masse lykke til med alle foreldresamtaler etc. Kanskje vanskelig med symøte da-eller kanskje et godt avbrekk? 🙂 Hils du også-en vakker søndag må vi finne på noe sammen hele familiene 🙂 god klem

      Lik

Legg igjen en kommentar

