Litt flaske

Se igår fikk jeg virkelig smaken på vannflaska! Herlig! Jeg drakk tilsammen 20 ml over to måltider, ikke mye kanskje,  men masse  for meg! Idag har jeg vært enda mer ivrig! Mamma passer på når jeg er våken og fornøyd. Det går lettere og lettere for meg å suge. Mange pauser, men vi tar litt og litt.

 Her har mamma gitt meg smokken. Jeg må ha hjelp til å ha den inne i munnen, for den detter liksom fort ut igjen. Men jeg liker å suge på den!

Spiste to gode grøtmåltider igår og et idag. Smakte også på fruktpurè idag, nam nam 🙂 Jeg spiser mer og mer for hver gang jeg får grøt. Så får jeg infatrini i pegèn i tillegg, bare litt mindre enn vanlig 🙂

Her er jeg klar for natta! 🙂 Etter en super lørdag 🙂 bortsett fra at Liverpool tapte…snufs snufs…

                                                                                                    

Nattakos til alle mine bloggfølgere

 

 

 

 

 

This slideshow requires JavaScript.

Litt mer skjeling idag, men antar det på en måte er positivt? At hun forsøker å fokusere mer? Idag har vi hvertfall hatt øyekontakt flere sekunder da hun fikk flaske på fanget mitt!

2 thoughts on “Litt flaske

  1. Hei igjen Åshild, Emily og alle de andre! Så utrolig herlig å lese den store framgangen til Emily. Og alle de fine bildene- smilet er klistret på meg 🙂 Ha en fortsatt fin helg, så snakkes vi 😉 Klem

    Liker

Legg igjen en kommentar

