Emily`s første Leedskamp!

Emily fikk være på sin første Leedskamp tirsdag kveld! Holt Lona familien er jo egentlig mer eller mindre frivillige Liverpool fans (med Pappa i spissen) Men siden Emily`s crazy onkel hadde fått Leeds til Sandefjord, så var det jo klart vi måtte stille opp! Pappa hadde Ørn forpliktelser, så det ble Rebecca, Victoria, Emily og jeg. Ble bestemt litt på sparket. Emily og jeg var på vei hjem fra Oslo, hun var så rolig og fin i bilen, solen skinte og jeg tenkte: vi prøver! Onkel hadde billetter igjen, og Emily og jeg satt jo mye inne i «vip-loungen» til jobben også. Det var både gamle og nye kollegaer fra jobben min der, samt mye familie, venner og kjente. Til og med Morfar var der! Veldig kos Kampen ble innledet med 1 min. stillhet for alle ofrene i terrortragedien. Emily`s fetter og to kamerater var maskoter 🙂 Gøy!

Samme dag var Emily og jeg altså i Oslo, og besøkte go`gutten som har samme syndrom som Emily. Han hadde nylig fyllt 2 år. Var så godt å være på besøk hos dem igjen! Igår var avlaster Heidi her og passet Emily på dagen, og Victoria koste seg hos tvillingene Ludvik og Lucas. «Guttene mine» sa hun igår! Så da ble det litt golf, rusletur på strand og i park for mamma og pappa 🙂 Følte at vi nesten var på en liten ferie 🙂 Lillegull hadde tatt en god 2-timers formiddagslur, og var i storform når hun våknet. Hadde smilt masse og kost seg 🙂

Venninner tre med barn kom til pølsegrilling på ettermiddagen, det ble en veldig kos og aktiv kveld 🙂 Emily ble veldig urolig ved kveldsstellet, gråt utrøstelig. Slik kan hun være iblandt ved leggetid, men i det siste har hun roet seg som regel etter få minutter. Men ikke igår.. Hun sovnet til slutt på fanget mitt halv ti på kvelden. Hun sov ganske godt i natt, frem til 05.30

Formiddagsgrøten idag ble inntatt på verandaen. Endelig en dag uten vind! Idag blir det hjemmekos og litt forefallende arbeid både ute og inne. Godt med en dag hjemme

Legg igjen en kommentar

