Emily i Norsk Ukeblad

Idag har vi hatt storfint besøk av frilandsfotograf på vegne av Norsk Ukeblad. Vi har nemlig blitt intervjuet i en reportasje om Emily, fortalt hennes historie. Vi ble forespurt via bloggen tidlig i våres. Ville ikke sagt ja til Se & Hør eller andre «sladreblader» men et seriøst familie-ukeblad er helt fint. Kanskje vi kan nå ut til enda flere…Kanskje sitter det ei mor eller bestemor og leser. Hvor deres barn eller barnebarn har samme eller lignende historie som vårt Lillegull. Hele familien var hjemme for å bli med på fotograferingen. Emily var ikke så spandabel på smilene under fotosession, men slik er det bare enkelte ganger. Det tar nok en stund før dette går i trykken, men skal gi et hint her på bloggen 🙂

Emily har blitt så sterk i mageleie i løpet av helgen! Nå løfter hun hodet høyt, det faller fort ned igjen men hun er fort på vei opp igjen. Også uten noe særlig støtte under armene, og prøver seg litt med egen albuestøtte 🙂 Kommet seg veldig. Og kan også kose og slappe av litt på magen. Ikke så ofte, men iblandt…Idag har hun og Victoria hatt fri fra barnehagen, kost oss hjemme sammen med de store jentene.  Nikita fikk lov til å gjøre henne ekstra fin på håret idag. Det er ikke alltid like populært å gre og stelle håret…Victoria fikk også være med Rebecca og venninner til byen, stor stas. Viste hva hun ønsket seg til bursdagen som er om få dager. Lille storesøster synes det er sååå stas med storesøstrene,  vil ofte være hos dem på rommene. «Bare to minutter til» har hun begynt å si 🙂

Lillegull sovnet godt i kveld som hun alltid gjør om kveldene nå. Hun hadde en ok natt i natt, våknet da vi skulle legge oss og var våken til ca. 01, men tror faktisk hun sov da frem til kl.6. Ellers har vi nattevakter i natt/fire netter på rad, veldig godt skal det bli 🙂 Siste par dager har hun sovet lite på dagtid, kun en liten hvil på morgenen. Selv om hun har kost mye på magen min har hun ikke sovnet. Det er så godt å ha Lillegull sovende på magen min…så kan hun plutselig titte opp på meg og kan gi fra seg det nydeligste smilet som bare hun kan 🙂 Håper du får en god natt videre Emily-sov godt jenta vår!

2 thoughts on “Emily i Norsk Ukeblad

  1. Så spennende! Du må gi beskjed! Jeg kjøper ikke ukeblader til vanlig, men dette vil jeg kjøpe 🙂

    Jeg passet min 2 1/2 – åring noen dager mens mamma og pappa var på sykehuset og » tok lillebror ut av magen». Jeg elsker å ha han sovende på magen min og kjenne pusten og hjerteslagene hans.

    Det er så koselig at dere kaller Emily for Lillegull. Min datter kaller Ole Jakob for Lille på bloggen sin.

    Men nå er han jo blitt «store».

    Lik

    • Gratulrerer med enda et barnebarn! Så stas da 🙂 Perfekt aldersforskjell, de vil få masse glede av hverandre 🙂 Så kos at hun kaller han for Lille 🙂 Skriv gjerne bloggadressen til meg 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

