Pappa`s bursta`og julegrantenning

Så er adventstiden her 🙂 Går inn i denne tiden med en viss glede om at Lillegull er med oss. Stor kontrast til sist advent da vi var på intensiv og SSE. Stor kontrast til at vi på et punkt trodde det ble Emily`s første og siste jul…

I år var Emily med og tente det første lyset i adventstaken, mens Victoria og jeg sang 🙂 Det var i tillegg Pappa`s bursta-det var stor stas for de små. «Da må vi lage krone til Pappa», sa Victoria på lørdag. Og krone ble det. I Pappa`s yndlingsfarge og med cola klistremerker på. Victoria elsker å gi pakker, elsker å «overraske» som hun sier. Bursdager er toppen! Og hun fikk være med å lage bløtekaka med gelelokk, litt uhell må man regne med når en 3-åring får lov til å røre kremen…Ooops så var halve kremen på gulvet, men mor hadde heldigvis beregnet ekstra slik at vi fikk nok likevel.

Victoria og jeg var nede i byen og så julegrantenningen, koste oss med varme smulteringer etter en lengre kø…Gikk rundt juletreet og sang «På låven sitter nissen»-stor stas for ei tre åring. Stod i hestekø et par ganger, for så at hun fant ut at hun ikke turde likevel… Lillegull fant vi ut hadde det best hjemme igår, så hun koste seg med Pappa og Liverpoolkamp 🙂 Emily fikk smake karamellpudding for første gang igår, og gjett om hun likte det! Og igår var det sølvkjolen etter Victoria som måtte prøves!

Emily hadde en god treningsøkt med fysio i barnehagen idag, og så godt å høre at fysio også synes Emily har blitt sterkere til å holde hodet! Da er det ikke bare jeg som har innbilt meg det den siste tiden…

Får desverre ikke lastet opp bilder-får det til en annen dag:-)  Har også desverre oppdaget at bildene fra begynnelsen av bloggen har blitt borte…har sin naturlige årsak da jeg – ferskblogger som jeg er – har slettet dem fra mediaarkivet for å få plass til flere bilder…tar gjerne imot tips fra erfarne bloggere der ute som bruker wordpress!

4 thoughts on “Pappa`s bursta`og julegrantenning

  1. Jeg bruker flickr.com til å legge bilder, både for sikker backup og for å kunne vise frem i blogg osv. Da legger du bare en link i bloggen din til bildet på flickr, og så dukker det opp i bloggen uten at du trenger å tenke på lagringskapasitet osv, i tillegg til at du har sikker lagring av bilder.

    Du kan prøve gratispakken til flickr, men jeg har valgt å betale de få kronene det koster meg i året å ha fullversjon, for å ha en sikker lagring av alle de titusener av bilder det etterhvert har blitt :o)

    Lik

Legg igjen en kommentar

