Nyttårsaften 2011

DSCN5481DSCN5482DSCN5485DSCN5486DSCN5500DSCN5495
DSCN5509DSCN5518DSCN5520DSCN5493DSCN5511DSCN5490
DSCN5489DSCN5487

Nyttårsaften 2011, a set on Flickr.

Sist nyttårsaften endte med en liten tur på sykehuset da Lillegull kastet opp sonden…Denne nyttårsaften satt hun ved bordet i stolen sin sammen med oss og spiste nyttårsmiddagen! Begge sett med Emily`s besteforeldre var hos oss og feiret inngangen til det nye året. Pepperkakehuset ble tradisjonen tro knust med hammer av jentene etter middagen. Måtte 2012 bli minst like god som siste del av 2011 har vært for vårt Lillegull! Godt nyttår til alle Emily`s følgere

2 thoughts on “Nyttårsaften 2011

  1. Er berre innom en tur for å ønske dåkke eit riktig godt nytt år! Håpe 2012 blir eit godt år for både dåkke og Emily ❤ Lese alle innlegga på bloggen din via mailen min – men er ikkje så ofte innom for å legge igjen kommentar (kanskje eg skal bli litt flinkare til det). Stor klem frå Sissel

    Lik

  2. Hei..
    Godt nyttår…..til Emily og resten av familien..

    Min mor komm med noen Ukeblader for en stund siden…Og det var da jeg leste om dere….Veldig sterkt å lese om dere….Og jeg beundrer dere som er foreldre….
    Jeg er selv mamma til ei jente som ble fødd prematur…Og en gutt som er fødd med leppe/ kjevespalte…
    Jeg vill følge med dere i denne bloggen dere…Dere må gjerne ta en titt innom min også…..
    Jeg håper 2012 blir et godt år for dere….Klem fra Britt.

    Lik

Legg igjen en kommentar

