11 måneder siden Emily sist hadde krampe

DSCN5674DSCN5675DSCN5676

Nye smaker, a set on Flickr.

Tenk idag er det 11 måneder siden sist Emily hadde en krampe, nesten et år. Det er uvirkelig, men sant. Samtidig som det virker så «rart» om hun skulle begynne å krampe nå, så vet vi jo at hun plutselig kan begynne igjen…Skyver disse tankene bort når de kommer, men det er ingen hemmelighet at det er det siste jeg tenker på når jeg legger meg, og det første jeg tenker på når jeg våkner. Slik vil det alltid være. Slik er det bare. «Vil hun krampe i natt?» «Å takk lov hun har ikke krampet i natt»(hvis vi har nattevakt så vekker de oss hvis det skulle skje)

Lillegull har hatt en ny super dag i barnehagen, sov hele 2,5 timer! Det tror jeg ikke hun har gjort på dagtid siden Nikita`s bursta 25. oktober! Hun spiste brød med leverpostei idag, og hun har også spist tomatsuppe og bitte små biter av pannekake med litt sukker på-nam nam 🙂 Hun drakk litt vanlig melk igår kveld, prøver mer i helgen 🙂 Hun var litt trøtt, så vet ikke om det var smaken eller det som gjorde at hun bare drakk litt.

Imorgen skal Emily på dagavlastning noen timer, da skal vi rydde og ordne litt 🙂 Nå er det fredag kveld med beina opp i sofa`n 🙂

En god helg til alle Emily`s følgere!

2 thoughts on “11 måneder siden Emily sist hadde krampe

  1. Det e so godt å lese at det går bra med frøkna :))) Gla på dåkka sine vegne at ho e frisk og spise igjen også! Du skal vite at eg lese alle innlegga dine når dei kjem på e-posten min, men ikkje alltid eg e so flink til å legge igjen ei lita helsing…

    Håpe dåkke får ei strålande fin helg!

    Klem frå Sissel (mammaen til Oskar)

    Liker

    • Å tusen takk Sissel-takk for at du fortsatt følger bloggen! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke får vært nok inne på din-mener jeg la meg som følger og trodde at jeg da fikk «påminnelse» hver gang du la inn et innlegg, men det har jeg ikke fått-hmm.må sjekke det ut igjen! Tiden strekker desverre ikke til om dagen til alt man har LYST til 😦 Er veldig stas å følge med på Oskar-er så lei meg for at jeg gikk glipp av reportasjen i VG-har du den elektronisk? Håper Oskar har gode dager…skal innom bloggen din igjen NÅ!! God klem

      Liker

Legg igjen en kommentar

