2 thoughts on “Hei alle sammen <3

  1. Heisan! Jeg har nettopp oppdaget gullet Emily, og det er rørende hvor mye kjærlighet og omsorg hun får av Dere.
    Jeg holder på å skrive en bok om «din sårbarhet er din styrke», som enda ikke er ferdig. Jeg har vokst opp med en bror som hadde en sjelden sykdom, og han ble sykere for hver dag. Mot alle odds levde han til han ble 16 år, og denne boka er med å beskrive hvordan vi «valgte» å leve i en annerledes barndom.

    Jeg har mange «jern» i ilden, men skal ta meg tid å lese gjennom alt hva Dere har skrevet. Så heldig hun er som har akkurat Dere.

    Vh. Heidi

    Lik

    • Tusen takk Heidi for koselig hilsen og gode ord! Rørende å lese om din bror, min medfølelse til deg! Så godt for deg å kanskje skrive bok? Masse masse lykke til, og si fra når den er ferdig…Da vil jeg gjerne lese den! Varme tanker fra Åshild

      Lik

Legg igjen en kommentar

