Emily i Aftenposten

Imorges ble artikkelen og videon om vårt Lillegull publisert på Aftenpostens sin nettutgave. Klikk på linken under

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/–Vi-foler-oss-helt-makteslose-6771239.html

Vi sa ja til dette intervjuet og reportasjen fra lederen i «JA til lindrende enhet og omsorg for barn og unge» Denne organisasjonen gjør et ubeskrivelig viktig arbeid for våre syke barn, og det var ikke vanskelig å si ja til et samarbeid med dem.

Sjekk gjerne også ut hjemmesiden til denne frivillige organisasjonen og deres arbeid: http://www.palliativbarn.no/

5 thoughts on “Emily i Aftenposten

  1. Hei. Har lest om dere i aftenposten, og sett filmsnutten. Så kjekt å få se dere «live». Jeg ser at Elisabeth og Emily er så like i «kroppen». Jeg løfter som deg, og det ser ut som de er like store og lik i utvikling. Med knapp på magen og krøller i håret… Jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Elisabeth har hatt en god uke, i ettermiddag var vi på «knøttesangstund» i kirken. Det likte hun veldig godt å være med på. Lykke til videre! God klem fra Hilde

    Lik

  2. Takk Hilde 🙂 Så kos med knøttesang da-jeg hadde jo planer i sin tid å starte med babysang med Emily i kirken-slik jeg gjorde med Vic…så ble det jo ikke det, men har stadig planer om å få til knøttesang som de også har her-men så er det disse ettermiddagene da…Så bra at dere får det til og at hun har hatt en god uke og kommet seg etter sykehusoppholdet 🙂 Masse varme tanker og god klem fra meg ❤

    Lik

Legg igjen en kommentar

