23 måneder gammel

2012-03-30 18.47.56 by LILLEGULL2010
2012-03-30 18.47.56, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Tenk idag, 30. mars er vårt Lillegull 23 måneder gammel. En måned til hun er 2 år!! Og hun er virkelig ei lita jente nå, så fornøyd og smilende om dagen. Aktiv. Her ser dere Emily i senga før kveldstellet, opptatt av «perlekjedet» som henger over henne 🙂 Hun får stadig mer og mer tak i dette!

Så står palmehelgen for tur, og for en herlig påske det skal bli!

Imorgen natt-dvs. grytidlig søndag morgen reiser de to store jentene, Lorns og meg til London sammen med bror nr. 6, kone og familie 🙂 Det blir helt fantastisk! 4 år siden sist vi fire var i London, da var jeg gravid med Victoria…Og før den tid var vi mye i London, så det skal bli veldig kos å komme dit endelig igjen! Ekstra kos å ha fokus på de to store, ha litt «egentid» med bare de to igjen.

Og Lillegull skal til avlaster Karine i hele fire døgn! Det blir første gang at vi reiser utenlands uten Emily og Victoria…og ikke vært så lenge fra Emily før. Men vet at hun er i de beste hender og vil storkose seg 🙂 Victoria gleder seg til å være lenge hos Mimmi og Ofar, og leke på gården hvor også to snille kusiner er 🙂 Så jeg vet at alle seks vil storkose seg på hvert sitt sted 🙂

En god palmehelg til alle Emily`s følgere!

3 thoughts on “23 måneder gammel

  1. Kos dere i London! Det er en fantastisk by. Jeg har også vært der mange ganger. Min datter og jeg tilbragte påsken der for noen år siden og det var herlig. Jeg reiste fra full vinter i Vadsø til full blomstring i Hyde Park.

    Mine to siste planlagte turer til London gikk det dårligere med. Jeg skulle reise med en venninne. Den første gangen ble vi sittende askefast på Gardermoen og da vi skulle prøve igjen året etter brakk min venninne beinet.

    Jeg skal kose meg i Vadsø i påsken. Her er det ingen tegn til dere kaller vår sørpå. Men vi har nydelige dager med vakkert vintervær. Det er fint det også.

    Lik

  2. Skjønne vakre Emily – tenk at ho snart er 2 år! Vit at eg lese alle innlegga via e-posten min, men er ikkje alltid eg legg igjen eit spor 🙂 Håpe dåkke får ein kjempefin tur til London! Godt med litt pustepauser 🙂

    Klem og god påske!

    Lik

Legg igjen en kommentar

