Det store gavedrysset

DSCN6615 by LILLEGULL2010
DSCN6615, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Nå kommer det endelig litt bilder fra det store
gavedrysset til Emily fra hennes store 2 års dag!

Hun fikk mye klær, leker, fleeceteppe, store «leke-elefant» (som hun elsker å ha på fanget, og siden den er så stor så faller den ikke ned med en gang heller) bamse som kan gjøres om til kosepute, flere sett sengetøy (sterkt ønske fra mor 🙂 ) badehåndkle, skjønn rosa badekåpe og olje, Burreullgenser, to pysjer og en topp, to gensere, herlig lilla fleecebukse/genser og badedrakt, herlig «sweetie-body» og chenille-bukse rosa, Hello-Kitty to delt chenilledress, solbriller, to kjoler, bukse/body/sokker/jakke, en «lekedress», en utrolig søt rød/hvit blomstrete tunika og «cuddlebugpute», div. hårpynt…. Tror det var alt litt kjapt beskrevet-for masse var det-så godt mor har skrevet det ned!

Og så igår da vi kom hjem fra jobb og barnehage, så har det jammen meg kommet en blomsterhilsen til Lillegull og meg!!! 🙂 🙂 🙂 Ble helt rørt jeg…og som tidligere blomsterdekoratør så elsker jeg jo blomster 🙂 Det var en drøm i rosa og hvitt med cala, brudeslør og lys rosa bilder. Og en herlig sommerfugl som skal symbolisere håp og alt som er godt 🙂 En rørende hilsen med kort personlig til oss fra ei jente som fulger bloggen. Ei jente som har fått erfare smerter og sykdom på sin egen kropp da hun kom i tenårene.  Og som fortsatt kjemper en kamp hver eneste dag. Hun er ei skikkelig fighter som ikke lar sykdommen hennes ta helt overhånd. Hennes historie har rørt meg sånn, hennes mailer og hilsener til meg har virkelig gjort inntrykk. Tusen takk kjære deg for den vakre dekorasjonen og at du følger så med på vårt Lillegull! Husk at vi tenker på deg også ❤ ❤ ❤

Klikk på linken under for å se både gavedrysset og Emily ikledd noen av de fine klærne hun fikk til sin store 2-årsdag 🙂
http://www.flickr.com/photos/71813633@N06/sets/72157629964159249/show/

3 thoughts on “Det store gavedrysset

  1. Nå ble jeg helt rørt her…<3 Jeg er så glad for at det ble en vellykket overraskelse, det er det lille jeg kan gjøre 🙂 Og det var en nydelig dekorasjon! Gøy å se alle bildene av gavene til Emily, sååå mye fint! Nydelig hun er i alle klærne 🙂

    Liker

  2. Nå ble jeg helt rørt her…<3 Jeg er så glad for at det ble en vellykket overraskelse, det er det lille jeg kan gjøre 🙂 Dere fortjener det ❤ Og det var en nydelig dekorasjon! Gøy å se alle bildene av gavene til Emily, sååå mye fint! Nydelig hun er i alle klærne 🙂

    Liker

    • Å det er vi som ble og er rørt… Nå pryder det strikker og spenner i den søte rosa «boksen» som dekorasjonen var i – står så fint på kommoden hennes i stua 🙂 Sammen med kortet ❤ takk igjen for at du følger så med Emily-og alltid koselige kommentarer og hilsener ❤

      Liker

Legg igjen en kommentar

