Mamma og Pappa`s stol

DSCN7120 by LILLEGULL2010
DSCN7120, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Se så fint mamma sitter her og gir meg mat! Denne stolen «Stokke move» søkte vår ergoterapeut på for at mamma og pappa skulle komme helt inntil meg når de gir meg mat 🙂 Perfekt spesielt når jeg sitter i rullestolen min 🙂

Ergoterapeuten sa det var viktig at de voksne også tenkte på sine rygger og sin helse 🙂 Vi er så glade for at vi bor i Norge og for det fine systemet vi har her med alle hjelpemidler, selv for mamma`n og pappa`n min! 🙂 🙂 🙂

2 thoughts on “Mamma og Pappa`s stol

  1. Så flott dere også har fått en slik! Vi har også en, men fikk vite at det var egentlig ble gjort vedtak på ved en feil, og at det bare er hjelpemiddel til barna vår vi har rett på. Men nå har vi den jo, så glad er jeg for det 🙂

    Liker

    • Den som har fortalt dere at dere «bare» har rett til hjelpemiddel til barna våre har informert dere feil…Denne stolen er jo pga. av barnet, det er vi voksne som bruker den men jo i forhold til barnet, det vil jo egentlig bli det samme som de som har heis, tilrettelagt bil, rampe etc…Ergoeterapeuten sa fra til oss samme dag vi fikk rullestolen hennes, da hun så hvordan jeg satt på en vanlig stol og ikke kom helt inntil…. 🙂 🙂 Men hvertfall flott at dere allerede har en! 🙂 🙂

      Liker

Legg igjen en kommentar

