Min tapre venn

Min gode tapre venn i Oslo, Teodor, har vært på sykehus denne uken. Han har samme sykdom som meg og er snart tre år gammel. Han var litt i respirator, da han slet med å puste.   Igår kveld ble han heldigvis flyttet fra intensive avd. til avdelingen, men han er fortsatt ustabil. Mamma sier han får lindrende behandling, jeg bare håper han ikke har vondt!

Mamma har snakket om deg til meg hele uka, tenkt så på deg, mamma`n din, pappa`n din og lillesøster. Alle som er glade i deg.

Gode Teodor min-bli bedre-hold ut-jeg vil komme på besøk til deg snart igjen når vi kommer hjem fra ferien ❤

Stoooor gooood kos fra Emily ❤ ❤ ❤

Legg igjen en kommentar

