Sommerfuglens reise

DSCN0109DSCN0103DSCN0102DSCN0100DSCN0105

Se denne herligheten av en kjole, «nytt av brukt» kjole fra Knotteting 🙂

De av dere som ikke har vært innom Knottebua eller hennes blogg

http://www.knotteting.blogspot.no/2012/08/kjole-nytt-av-brukt.html

anbefaler jeg på det sterkeste å ta en titt innom! Hennes klær er helt unike! Og ved å trykke linken over ser du også litt «søm- og design data» om kjolen.

En titt inn i Knottebua er som å komme til en annen verden…Herlige små og store plagg trylles frem, både i frisk retro stil og i romantiske søte stoffer. Noe for enhver smak!

Emily og vi er så glad i sommerfugler, så da jeg så denne kjolen med applikasjonen «sommefuglens reise» så bare måtte vi ha den 🙂

En søndag ganske nylig da solen skinte, var det to sommerfugler som fløy i hagen vår. Victoria fikk øye på de, men jeg var desverre for sent ute til å hente Lillegull. Slik at hun har ennå ikke sett sommerfugler såvidt jeg vet…Men så er nå sommerfugler på stadige reiser og da.

Emily har sommerfugl på det nydelige armbåndet hun fikk da hun kom til verden. Det hun alltid har hatt på seg, bortsett fra dagene på intensivavd. da alle smykker måtte av. Hun har sommerfugler på kjede hun fikk til dåpen. Smykkeskrin. Over senga. På dynetrekk og håndkle. På en annen sommerkjole. Kan ikke få nok av sommerfugler i forskjellige varianter…Helt siden jeg startet å blogge, har jeg ønsket med sommerfugler som «flyr rundt på forsiden», men med så lite teknisk-pc-kunnskaper som jeg har så har det blitt ved tanken. Om noen der ute har noen gode råd og tips tar jeg mer enn gjerne imot!

Sommerfuglen symboliserer alt som er godt, og har fått en ekstra betydning etter at en trofast følger av Lillegull`s blogg sendte de nydeligste blomster med sommerfugl oppi med vakre ord – til Emily`s 2 års dag 🙂

Vi også er på en måte på en reise her på jorden. Og for oss som har fått annerledes barn, så er vi på en litt spesiell reise…

Legg igjen en kommentar

