Onkel`s bursta`

2012-10-21 18.38.37 by LILLEGULL2010
2012-10-21 18.38.37, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Ikveld har vi vært i Emily`s eldste onkel`s bursta`:-) Her koser hun seg på fanget hans ❤

Så har hun storkost seg i Kvelde i helga på avlastning, mens Victoria har storkost seg på Holt. Mannen og jeg har nemlig vært på Holsmbu Spa & Resort Hotel. En fantastisk herlig helg, total avslapning og ro. En herlig 5 års bryllupsdagsfeiring ❤ Takket være 7 snille brødre med familie, som ga meg denne helgen i 40 års gave. Tusen takk igjen dere alle!!! Fikk meg tom. en herlig ansiktsbehandling igår, følte meg langt yngre enn mine 40 akkurat da…

Imorgen tidlig reiser Lillegull og jeg inn til SSE i Sandvika, for tre dagers oppphold der. Det skal bli godt å komme dit igjen 🙂 Ser frem til samtale med legen der og hva som etterhvert «kommer ut av» 24 timers EEG registreringen der 🙂

En litt urolig Emily idag, men ellers så er matlysten for fullt tilbake 🙂

En god søndagskveld og uke til alle Emily`s følgere!

Legg igjen en kommentar

