Nikita 14 år <3

DSCN0774 by LILLEGULL2010
DSCN0774, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Her koser jeg fanget til min nest største storesøster, Nikita min ❤ Hun ble fjortis på torsdag, og da var det fullt hus her igjen med vel 20 stk totalt 🙂 En av mine mange onkler og pappa konkurrerte nesten om hvem som spiste flest pizzasnurrer…pikekyssfatet ble fort tomt og kakene gikk unna 🙂 Mamma spøkte med at det ikke var «bare bare» å komme hit i bursdag, for det er alltids noe til salgs her i huset….Både Nikita og Rebecca selger til inntekt for klassetur/fotball/russebuss. Denne gang slapp de heller ikke unna, men det ble da både kaffe-og oriflamebestillinger. Sistnevnte var også til rosa sløyfe aksjonen, så alt i alt så går jo alt til gode saker 🙂

Jeg bubbet såfort Mimmi hadde tatt på meg «sommerfuglen`s reise-kjolen», så da ble det full dusjing på meg idet vi skulle til å spise….Jeg overrasker mamma og pappa på de mest ugunstige tidpsunktene he he 🙂

Kvelden etter feiret Nikita og venninne felles bursdag her med vennene sine. Da rømte vi andre huset til gode venner borti gata på deilig tacos. Da tror jeg mamma synes det var VELDIG GODT Å SETTE SEG NED etter noen hektiske dager 🙂 Jeg sovnet så godt på sofa`n der ❤

Ekstra god klem til Nikita fra meg ❤ og alle som leser om meg!

One thought on “Nikita 14 år <3

Legg igjen en kommentar

