Nye knappebodyer

DSCN1331 by LILLEGULL2010
DSCN1331, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Er jeg ikke fin i en av de fire nye «knappe-bodyene?» Bildet ble tatt igår i et moro øyeblikk da jeg ikke hadde så høy feber. Igår rakk jeg å ha på meg alle fire, da jeg kastet opp så mye…LØP OG KJØP TIL ANDRE «KNAPPE-FORELDRE» DER UTE 🙂 Klikk på denne linken for mere detaljert info om «knappe-bodyene» til bloggen til hun som har designet og sydd dem:

http://www.knotteting.blogspot.no/2012/12/knappe-body_18.html

Mamma har vasket dem og tatt bilde av alle fire som dere ser under her på linken 🙂 De er supergode og myke å ha på seg, og se så søte de er! Og se som jeg kosa meg med beste-kusine og avlaster Mari på besøk igår da! (Jeg har mange «beste-kusiner» om noen skulle lure :-))

Legg igjen en kommentar

