Klar for nyttårsfeiring

DSCN1596 by LILLEGULL2010
DSCN1596, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr. Emily i «arvekjole» fra Victoria, str. 2-3 år som jeg først har husket å ta frem nå…Victoria brukte den masse, men nå er den faktisk litt for liten for Lillegull-men hjemme i stua går det helt fint om kjolen er litt kort 🙂 Det er storesøstrene som valgte denne som Victoria`s julekjole for to år siden…

Her er Lillegull klar for nyttårsfeiring stille og rolig hjemme med familien sin 🙂 Hun tok en 5 min. powernap sent på ettermiddagen, så hun er i superform i skrivende stund! Snart klar for deilig nyttårsmiddag, dessert, snop, kos og fyrverkeri 🙂

Tusen takk til alle dere trofaste lesere av bloggen i året som snart er forbi!! Hadde ikke drømt at så mange ville følge Emily og våres liv…Hverdagen hadde ikke vært det samme om jeg ikke hadde fått dele mine tanker, følelser og Lillegull`s stadige fremgang med dere!!! DET betyr så uendelig mye for meg, mye mere enn jeg noengang vil kunne klare å beskrive…Tusen takk for alle koselige kommentarer, «liker» på fb, hilsener, meldinger, tips og råd fra dere!!! Og sist men ikke minst: Tusen takk for alle dere fantastiske menneskene jeg ikke hadde blitt kjent med om det ikke hadde vært for Emily ❤

Godt nyttår til alle Emily`s følgere!

One thought on “Klar for nyttårsfeiring

Legg igjen en kommentar

