Knytebukse

DSCN1892 by LILLEGULL2010
DSCN1892, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Se sååå fin ny knytebukse jeg har fått! Det er igjen http://knotteting.blogspot.com som har sydd denne 🙂 Matchende en av mine «knappe-bodyer». Tusen takk igjen til deg ❤

Den er i herlig myk velour, i sterk rosa farge som jeg liker!

Nå koser Victoria og jeg oss med barne-tv i sofa`n sammen 🙂 Veldig koselig, selv om kanskje storesøster er litt lei av at jeg sparker henne iblant!

One thought on “Knytebukse

Legg igjen en kommentar

