MPEI-study

20130808_083842 by LILLEGULL2010
20130808_083842, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr. Emily storkoser seg i «seilet» i heisen i barnehagen. Hun elsker å «turne» frem og tilbake i denne 🙂

Endelig fant mannen og jeg tid sist uke til å ta dna/blodprøver i forbindelse med mpei-studien som Emily er med i fra London. Emily`s prøver tok vi mars ifjor. Det var jo litt «spesielle prøver» og litt enkel «research» før vi tok det på laben på sykehuset. Noe skeptisk sendte vi selv avgårde alt til sykehuset i London, og pustet først lettet ut da jeg fikk bekreftende mail fra London tre dager senere at vårt dyrebare blod var mottatt 🙂 Deilig å være ferdig med step 2! De ønsker cd med EEG samt MR som er tatt av Emily tidligere, det kan nok bli en utfordring men har hvertfall sendt en forespørsel til SSE. Så får jeg oversette epikrisene fra eeg om jeg får ånden over meg… 🙂

Så har jeg sendt en forespørsel på ny til en av de andre mpei-barna`s lege på Ullevåll. Forespørsel på ny om ikke Emily kan være med på den norske studien og. Fikk bekreftet det idag pr. mail at han skal ta det opp med de andre i teamet. Føler disse to studiene er litt forskjellig «lagt opp», og ønsker veldig å ta del i begge. Jo mere forskning jo bedre for Emily, de andre mpei barna og de generasjoner som kommer ❤

Men uansett studier og forskning. Historikk og prognoser: Emily har så gode dager at jeg må iblant klype meg litt i armen. Om dettte virkelig er sant. Det gjelder bare å ta vare på disse øyeblikkene og stundene. Ikke dvele for mye om fortiden, ei heller tenke for mye på fremtiden. Emily er her nå med oss, så fin som bare det. Lille store skjønne jenta vår. Vi er så uendelige glade i deg ❤ og ønsker bare det beste-beste som overhodet er mulig for DEG ❤

En god uke til alle Emily`s følgere!

Legg igjen en kommentar

