Emily`s første sykkel!

20131002_185728_LLS by LILLEGULL2010
20131002_185728_LLS, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Sjekk ut Emily`s første og helt ferske sykkel! Denne har mor drømt om lenge! Nå kan hele familien sykle på tur! Mor fikk en aldri så liten etterlengtet latterkrampe da jeg ropte over til Victoria og pappa på andre siden av veien tidligere i kveld på hjemoverveien: Hvarnestangen neste! Dvs. neste ledige søndag…Vi humret jo litt, for jeg skal jo innrømme at det må litt trening til å sykle på denne! Men den har jo hjelpemotor og bra bremser, det er bare litt uvant å sykle med tre hjul…Man tenker man kommer til å velve fort, men så skjer jo ikke akkurat det. Må bli vant til å «tenke bil» når jeg sykler, og ikke sykkel akkurat. Det ble en liten første sykkeltur i kveld, til nærmeste Kiwi 🙂 Victoria har gledet seg til onsdag i to dager, dagen da pappa har fri fra sin trenerjobb 🙂 Så selv om det ikke ble lange turen så var det superstas for begge småjentene!

Lillegull klappet og sparket med beina der hun satt, i et velkjent sete for henne, tomatosetet fra Bardum som er satt inn i denne spesielle sykkelen fra Krabat. For spesielt interresserte ta en titt her: http://www.krabat.no/no/produkter/krabat-monobike/

For bildet`s skyld tok vi kalesjen ned, men under sykkelturen var den nede slik at hun satt så godt og beskyttet for vind og kulde.

Gleder meg allerede til neste sommer, hvor vi kan sykle til stranden med begge jentene…HERLIG 🙂 Og til fine høsthelger hvor vi kan forsøke oss på litt «lengre sykkelturer» her i Horten 🙂 UT PÅ TUR – ALDRI SUR (som Victoria sier ofte)

En fin kveld til alle Emily`s følgere!

4 thoughts on “Emily`s første sykkel!

  1. Det er veldig fint å lese om de gode hjelpemidlene om finnes. Jeg håper at smarte folk vil fortsette å vie utdanning og yrkesliv til å finne opp smarte ting som kan gjøre livet enklere for folk:-)

    Lik

    • Ja ikke sant Anne, det er jo fantastisk at man har sllike muligheter tenker jeg…og hjelpemidlene blir jo bare bedre og bedre-og mange flere 🙂 Jeg ante aldeles ikke at det fantes så mange-også til bruk i «det sosiale og i friluftsliv..» 🙂 Og vi foreldre og andre rundt brukerne får jo også noen ideèr-pleier å si at jeg har litt jeg skal finne på når jeg er på gamlehjemmet he he 🙂 Takk for at du alltid følger Anne 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

