En herlig sang

20131023_211623_LLS by LILLEGULL2010
20131023_211623_LLS, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr. Lillegull langt inni drømmeland

Har lenge lett etter noen nye cdèr til Emily, musikk som både Emily og jeg liker 🙂 Har lenge hørt mye på Carola sin cd «Sov på min arm», utrolige mange herlige sanger på den 🙂 Men i sommer fikk vi den mest fantastiske cd i gave, «SNORK» av Rudi Myntevik og Sveinung Nygaard. Den inneholder 14 nattasanger, og Emily har sovnet til denne herlige musikken mange kvelder…Eller roet seg tidlig på morgenen, når hun har våknet tidlig og vært urolig. Når vi to er alene nede, så har vi gjerne HØY musikk på. Det er så ubeskrivelige herlig!

En av favorittsangene på denne cd`en er: «Oss to» og har den skjønneste melodien. Jeg søkte på you tube men fant den desverre ikke der, ellers skulle jeg gjerne lagt ut linken her. Men slik er teksten:

«God natt, god natt
mamma sin lille skatt
God natt, god natt
mamma sin fargeklatt

Noen er fire og noen er fem
Det trengs bare to for å skape et hjem
Dykk under dynen
Synk inn i søvnen
mens jeg holder deg i hånden, kjære venn

God natt, god natt
mamma sin lille skatt
God natt, god natt
mamma sin fargeklatt

Dykk under dynen
La drømmene fly deg
til magiske land
full av myk myk karamell
Kanskje får du ri på elefanter
de svinger deg rundt som i en karusell

God natt, god natt
mamma sin lille skatt
God natt, god natt
mamma sin fargeklatt»

Håper du har gode drømmer som dette Emily…Kunne så ønske du kunne fortelle meg om drømmene dine når du våknet…Men på en måte så gjør du det likevel, Holt familien har sterke og mange drømmer, og jeg er sikker på at du drømmer der du ligger nå. Du sover så utrolig rolig og godt, langt inni drømmeland ❤

Legg igjen en kommentar

