Snowcomfort

20140119_142009 by LILLEGULL2010
20140119_142009, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

Da jeg postet innlegget i går om vår lille aketur, glemte jeg å legge ved link for de av dere som er spesielt interesserte. Klikk på linkene under 🙂

Det er Bardum AS som fører Snowcomfort, og jeg kan ikke få fullrost de som en gang har utviklet dette fantastiske vinterproduktet! Lite ante jeg for litt over et år siden at slikt fantes…Kjelken til Emily kan fungere både som en «spark» og som kjelke. Altså: jeg kan gå med den ved at jeg holder bak i håndtaket, bak Emily. Kjempefin å gå tur med!! Når vi ønsker å ake ned en bakke, vipper jeg ned et lite slags «deksel» med to skinner på og en brems i midten. Da står jeg på skinnene, holder meg fortsatt fast i håndtaket og setter utfor 🙂 Den er utrolig stødig!! Må rett og slett bare oppleves! Emily sitter godt i sete med hoftebelte og vest. God og varm i den fine vinterposen fra Bardum som kan knytes helt opp til halsen og vel så det.

Så til dere der ute som har barn som ikke kan sitte, som ikke kan ake på vanlig akebrett som finnes i handelen-men som er «friske nok» til å være ute og som elsker litt fart og spenning: LØP OG SØK! 🙂

http://issuu.com/odinmedia/docs/bardum_vinterguide_web?e=6209533/5785869  (litt omtale om «oss» på side 20/21)

http://www.bardum.no/produktkatalog/snow-comfort/

Legg igjen en kommentar

