20140122_175403 by LILLEGULL2010
20140122_175403, a photo by LILLEGULL2010 on Flickr.

I ettermiddag kjørte Emily, Victoria og jeg rett fra barnehage til Ofar på sykehjemmet. Det var veldig stas for Ofar å få besøk av småjentene sine, og det var veldig kos å endelig få besøkt han igjen 🙂 Vel hjemme kl. 19.30 snudde Emily ryggen til meg da jeg la henne i senga, etter at jeg bare hadde rukket å få av dynedressen. Hun sovnet på et blunk! Kveldsmedisinene ble gitt i søvne litt senere, og hun sover så godt der hun ligger med klærna på..Herlige fleeceklær i julegave fra tante og onkel på Sport1 🙂

God natt mitt minste kjæreste Lillegull ❤

Legg igjen en kommentar

