Verdens beste Mari

Se så myk jeg er! Se de fine flettene Mari har laget på meg!

Se så myk jeg er! Se de fine flettene Mari har laget på meg!

 

Barnehagen til småjentene var stengt de tre dagene i «den stille uke» i påsken. Emily dro til Tua tirsdag kveld, men på mandag og tirsdag dagtid var det kusine og avlaster Mari som stilte opp og passet Lillegull her hjemme ❤ mens vi var på jobb ❤

De fant på litt av hvert de to dagene, bl.a. lekte de på lekeplassen på Sentrum Skole, som ligger et steinkast unna oss.  Skolen der Victoria begynner til høsten 🙂

Gjett om Emily elsker å huske på fuglehuske! De gjør det også ofte på Tua 🙂 Emily storkoste seg de to deilige påskedagene med Mari ❤

Godt å ligge på Mari`s skjerf i huska:-)

Godt å ligge på Mari`s skjerf i huska:-)

Dette er gøy! Kiiiiler i magen min!

Dette er gøy! Kiiiiler i magen min!

Titt-tei!

Titt-tei!

Og et lite bonusklipp til slutt, huske-action film med Lillegull`s herlige latter 🙂 Alle bilder og film tatt av Mari ❤

https://www.youtube.com/editor?feature=enhance

Emily har vært i barnehagen i dag, kost seg masse men vært litt trøtt samt såklart fortsatt hoste og slim som igjen førte til litt oppkast.  Hun var en del våken i natt, så hun tok en lur i ettermiddag i barnehagen. Kastet opp i bilen på vei hjem over hele Marius jakka…Får så vondt av henne spesielt når hun brekker seg når vi kjører bil. Hun rekker å svelge en del av det før jeg får stoppet bilen og hjulpet henne…Vel hjemme ville hun sove litt til, før hun raskt kviknet til igjen og blid som en sol igjen ❤ Håper at helgen vil gjøre henne helt frisk igjen 🙂

God helg til alle Emily`s følgere ❤

 

 

One thought on “Verdens beste Mari

Legg igjen en kommentar

